Проект




Тема роботи: «Я- за здоровий спосіб життя».
Керівники: Голованова Ольга Василівна, вчитель початкових класів,                                    спеціаліст.
Тип проекту: пошуково- інформаційний.
Термін виконання: кінець 2 семестру2013 -2014н.р.-вересень 1  семестру 2014-2015н.р.
Основне питання:«Чи впливають шкідливі звички на здоров’я людини?»
Ключове питання:«Чому треба захищатися від шкідливих звичок?»
Змістові питання: «Який вплив мають шкідливі звички на здоровий дитячий організм? Що треба для підтримки здорового способу життя?»
Чому виник задум проекту?
Ми часто бачимо, як дорослі завдають шкоди своєму здоровю. Під дією алкоголю та паління  вони не замислюються, що, крім себе, шкодять і дитячому здоровю.  І щоб наблизитись до розв’язання цієї проблеми і допомогти людям, які нас оточують, і самим бути здоровими, ми вирішили створити цей проект. Це буде маленька часточка нашого внеску у здоровий спосіб життя суспільства.
Мета проекту:
ü формувати  в учнів початкових класів ціннісні орієнтири на здоровий і безпечний спосіб життя, уявлення про згубний вплив шкідливих звичок на дитячий організм;
ü усвідомити особливу небезпеку вживання наркотиків;
ü розвивати вміння відстоювати власні переконання, оцінювати свої вчинки та приймати рішення відповідно до ситуації, вміння презентувати результати особистої та спільної діяльності.;
ü виховувати здатність протидіяти пропозиціям щодо куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин,  бажання підтримувати традиції здорового способу життя в сім’ї.
Очікувані результати.
Після виконання проекту учні зможуть пояснювати поняття «корисні» та «шкідливі» звички; усвідомлювати згубну дію на дитячий організм куріння, алкоголю та наркотиків; оцінювати свої вчинки та приймати правильні рішення; обґрунтовувати поняття «здоровий спосіб життя»; працювати з інтерактивними вправами; взаємодіяти у групах, парах; набувати навичок самооцінювання та взаємооцінювання.
Діяльність учнів.
Учні за допомогою батьків, старших братів або сестер збирають інформацію в мережі   Internet та в друкованих виданнях, систематизують отриману інформацію.
Учні проводять дослідницьку роботу.
Діти працюють в командах та вчаться обробляти інформацію, аналізувати і обґрунтовувати ії.
Результатом виконаної роботи учнів є створення презентації, публікації та сторінки веб-сайту.
Етапи роботи над проектом.
1.     Учні класу поділяються на групи.
-         Група «Дослідники»:
учні знаходять інформацію про корисні та шкідливі звички, про їх вплив на організм людини,  знаходять та підбирають інформацію про здоровий спосіб життя, готують презентацію з допомогою старших.
-         Група «Науковці»:
разом з батьками та класним керівником  шукають цікаву інформацію про здоровий спосіб життя, шкідливі та корисні звички в мережі Internet . розробляють веб- сторінку з теми «За здоровий спосіб життя».
-         Група «Художники»:
учні шукають інформацію в бібліотеці, підбирають вірші, ілюстрації про здоровий спосіб життя, шкідливі та корисні звички; розробляють поради для учнів щодо захисту від шкідливого впливу шкідливих звичок і готують буклет «Корисні та шкідливі звички».
2.     Зустріч з соціальним педагогом ЕНВК№1 Шкрибітько Л.М. та медичною сестрою ЕНВК№1 Єфімовою Н.В.

Оцінювання учнями власної проектної  діяльності.
Учні 4-Б класу зазначили, що їм було цікаво працювати над даним проектом. За час роботи над проектом вони разом з батьками та старшими братами і сестрами навчилися шукати потрібну інформацію у мережі Internet , працювати з літературою у бібліотеці, створювати презентації та публікації; спробували створити  веб-сторінку. Ця робота сприялазгуртованості колективу тарозвитку творчіх  здібностей. А найголовніше, щозрозуміли діти,  - треба частіше казати: «Здоровому способу життя – «Так!», а  шкідливим звичкам – «Ні!».
Аналіз роботи по впровадженню проекту вчителем.
Учні та їх батьки із зацікавленістю взялися працювати над  даним  проектом. Ними було знайдено багато цікавої інформації,підібрано віршів та малюнківпро звички. Учні із задоволенням робили презентації, публікації, створювали  свою першу веб- сторінку. А саме головне - вони дізналися, що здоров’я – це найбільша цінність кожної людини; з’ясували, що шкідливі звички шкодять здоров’ю, призводять до хвороб, депресій, втрати мрій, дорогих людей, речей, які були колись найважливішими. Учні зрозуміли, що вони мають протистояти пропозиціям щодо куріння, вживання алкогольних напоїв та наркотичних речовин, повинні робити  правильний вибір, щоб бути здоровими .








Тема роботи: Місто, у якому я живу.
Керівник:  Голованова Ольга Василівна, вчитель початкових класів,                                    спеціаліст.
Тип проекту: пошуково- інформаційний.
Термін виконання: 1семестр 2011-2012 н.р.
Ключове питання:
Яке найкраще місто на Землі?  Чому моє місто особливе?
Проблемні питання:
Що відомо вам про походження назви рідного міста? Що в ньому є такого, чого немає ніде? Чим славиться ваше місто? Що є окрасою міста Енергодара?
Змістові питання:
Де знаходиться моє місто Енергодар? Які  визначні місця  вашого міста?
Чому виник задум проекту?
Найкраще місце на землі те, де ти народився і живеш. Тут твої рідні, друзі. Тут є і річка, і ліс. Як не любити таке місце?   Як не знати його історію, його визначні місця, пам’ятки!
Саме тому, ми з учнями 1-Б класу вирішили створити цей проект: щоб дізнатися та розповісти всім про своє чудове та неповторне місто на Землі.
Мета проекту:
Поповнити знання учнів про своє місто, вивчити історію виникнення свого міста, ознайомитися з визначними пам’ятками міста.
Формувати в учнів інформаційну компетентність та вміння виступати перед публікою.
Виховувати патріотичні почуття. Негативне ставлення до руйнування або пошкодження об’єктів історичних пам’яток свого міста, виховувати морально- естетичні  людські якості.
Очікувані результати.
В учнів повинні сформуватися патріотичні почуття до свого міста, гордість та любов до свого міста.  Вони повинні навчитися працювати самостійно та разом з іншими. Учні зясують, що найкраще місце, це те в якому ти народився та живеш.
Діяльність учнів.
Учні за допомогою батьків, старших братів або сестер збирають інформацію в мережі   Internet та в друкованих виданнях, систематизують отриману інформацію.
Учні проводять дослідницьку роботу.
Діти працюють в командах та вчаться обробляти інформацію. Аналізувати, обґрунтовувати отриману інформацію.
Результатом виконаної роботи учнів є створення презентації, публікації та сторінки веб-сайту.
Етапи роботи над проектом.
1.     Учні класу поділяються на групи:
-         Група «Знавці»
Учні знаходять інформацію про виникнення нашого міста Енергодар, про визначні його місця, знаходять, підбирають чи роблять фото міста з допомогою батьків чи старших братів та сестер, готують презентацію з допомогою старших.
-         Група « Дизайнери»
Разом з батьками шукають цікаву інформацію про місто в мережі Internet . розробляють веб- сторінку з теми « Місто, у якому я живу».
-         Група «Маленькі журналісти».
Учні шукають інформацію в бібліотеці, підбирають вірші, пісні, ілюстрації про місто Енергодар. Знаходять інформацію звідки пішла назва міста Енергодар, знаходять інформацію про людей, які будували місто, про перші будівлі нашого міста.
Готують стіннівку « Місто, у якому я живу».
2.     Зустріч з ветеранами праці, які будували наше місто. Зустріч з екскурсоводом Кириленко Г.М., яка ознайомила учнів з історією нашого міста та визначними пам’ятками.
3.     Екскурсія по місту, до міського музею та до міської бібліотеки.
4.     Складання казки про місто Енергодар та ілюстрацій до неї.
    Оцінювання діяльності дітьми.
Учні 1-Б класу зазначили, що їм було цікаво працювати над даним сумісним проектом. За час роботи над проектом діти разом з батьками та старшими братами і сестрами навчилися шукати потрібну інформацію у мережі Internet , працювати з літературою у бібліотеці, створювати презентації та публікації; спробували писати свої перші казки та ілюстрації до них. Ця робота допомогла розвинути у них творчі здібності, згуртованість.  А найголовніше вони переконалися , що наше місто особливе та неповторне. Іншого такого немає. І як говорить народна мудрість: « Та земля мила, де мати народила».
Аналіз роботи по впровадженню проекту вчителем.
Учні та їх батьки із зацікавленістю взялися працювати над  даним  проектом. Ними було знайдено багато цікавої інформації, зроблено гарних фото нашого міста. Вони із задоволенням складали казки про наше місто, робили презентації, публікаціях, створювали  веб- сторінку. А саме головне, що вони дізналися багато цікавого про наше місто і тепер з гордістю можуть носити назву енергодарці.








Немає коментарів:

Дописати коментар